Voor het logo hebben we gekozen voor een robuust font uitgevoerd in kapitalen. Hierin hebben we de ampersand (het “en” teken) van een onderlijn voorzien. Dit staat symbool voor de verbinding van beide elementen. TEMM: Jan, de tuindesigner die het ontwerp maakt. Welke vervolgens wordt uitgevoerd door TUIN: Herman, de uitvoerder. Samen maken zij TEMM & TUIN. Door de witruimte tussen de letters krijg je een erg strak en minimalistisch resultaat met een Scandinavisch look and feel.
Het logo is in twee varianten opgemaakt. Een horizontale versie en een versie waarbij de twee woorden boven elkaar uitlijnen. Beide versies zijn zowel op witte achtergrond als donkere achtergrond te gebruiken.
Het was vanzelfsprekend om het logo helemaal door te trekken in de huisstijl. Van voertuigen tot de bedrijfskleding, foldermateriaal, visitekaartjes, briefpapier tot zelfs het ondertussen welbekende straatbord. Medewerkers, klanten en potentiële klanten konden niet meer om TEMM & TUIN heen.