IKSYZ als gids begeleidt hun klanten op een laagdrempelige manier om leiderschap en medewerkerstevredenheid in organisaties te verbeteren. Het kloppend hart bestaat uit adviseurs van drie verschillende generaties, wat hen een sterk fundament van diverse competenties geeft. De mix van een pragmatische, resultaatgerichte aanpak en een innovatieve, creatieve denkwijze maakt hen als adviseurs breed inzetbaar. Het is voor hen een uitdaging om de juiste vragen te stellen en organisaties een spiegel voor te houden. Samen wordt er gezocht naar een passende aanpak, waarna ze – waar nodig met mensen uit hun netwerk – aan de slag gaan met de oplossing.
Het herziene IKSYZ-logo is ontworpen voor een strakke en herkenbare uitstraling, die kracht en kennis uitdrukt. Het zorgvuldig gekozen lettertype versterkt deze eigenschappen, terwijl het strakke design de professionaliteit en expertise van IKSYZ als kenniscentrum benadrukt.
De drie oranje stippen in het logo hebben symbolische betekenis en vertegenwoordigen de drie eigenaren van de onderneming. Elke stip belichaamt hun unieke bijdrage aan het succes van IKSYZ. Oranje als kleur straalt enthousiasme, creativiteit en optimisme uit.
Fotografie
In samenwerking met Favori is er voor IKSYZ een unieke fotografische stijl ontwikkeld die hun diversiteit weerspiegelt. Het team, bestaande uit drie generaties adviseurs, biedt een solide basis van veelzijdige competenties. De beelden leggen de nadruk op de professionele en toegankelijke benadering van IKSYZ, waarbij elk beeld een verhaal vertelt over hun betrokkenheid en expertise.
Webdesign
Ons webdesign voor IKSYZ belichaamt de synergie tussen professionaliteit en plezier, doordrenkt met de unieke visuele identiteit van het merk. De dynamische foto’s en het betekenisvolle logo smelten samen, waarbij de professionele uitstraling hand in hand gaat met een speelse toets. Dit ontwerp nodigt bezoekers uit om met plezier te verkennen en benadrukt de serieuze expertise van IKSYZ op een aantrekkelijke manier.